Teliből fúrtba

godlife 2017.10.15. 16:29

Gyorsan belecsapok a témába, új szemüvegem lesz!!!!

Hol is kezdjem a témát? 11-12 évesen szokásos védőnői vizsgálat az általános iskolában. Fogak, vérnyomás, súly, látás. Már az első alkalommal megjegyeztem a számokat, fentről lefele, jobbról balra, minden irányban. Aztán az évek múltával nem láttam értelmét becsapni magam és az orvost sem. Jöhet a szemüveg, lássunk tisztán :D

Volt már minden típus, vastag, vékony, damilos, teljes keretes, egész gyűjteményem van a szemüvegekből. Általában 2 év alatt elhasználom, nem kíméltem egyiket sem. Azért van, hogy használjam. Aludtam benne, sportoltam, buliztam, tomboltam, ráfeküdtem, ledobtam. Széles a repertoár. A teljes leharcoltságot követően mindig jött egy új darab, amivel óvatoskodtam, féltettem, de idővel ugyanúgy beállt a csatasorba.

Az új egy csodás darab, letisztult, kifinomult, szépen kidolgozott, drága. Az utóbbi tulajdonságnak kevésbé örültem, de ez van. A fúrt szemüveg igazi hímes tojás kategória, ebben nincs sportolás és ágyban olvasás. Hüphüp. Nade meddig? :D

2 hónapja vadászom a megfelelőt, minden pláza optikai üzletét végigjárva az Ofotértben készül el cirka két hét alatt. Szeretem a szemüveget, öltöztet, komollyá tesz, karaktert ad. Ez a típus nem ilyen, szinte észrevehetetlen, de az elegancia mindent pótol.

30-án mehetek érte, persze kötöttem rá biztosítást is :DDDDD

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://godlife.blog.hu/api/trackback/id/tr6512985658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása