online lét eleme akarsz-e lenni

godlife 2018.07.09. 14:26

Ez egy jól elrontott cím, de NEM. Nem és nem és nem hagyom, hogy beszippantson a folyamatos pötyögés, az állandó készenlét mások irányába, a játék az online/olvasta/nem olvasta státuszokkal.

Modern világ nem azt jelenti, hogy az én szerepe a háttérbe szoruljon, a magamra fordított időt az rövidítse le, hogy a 3 perces szóbeli megbeszélnivalót, egy min 40 perces írogatással kívánják kiváltani mások. Nem én, hanem mások. Ez egy olyan folyamat, melynek sosem látni a végét. Minél nagyobb ismerősi körrel rendelkezel, minél többen függnek a folyamatos információcserétől, visszajelzéstől, annál mélyebb lesz ez a bugyor.

Adatvédelem szót felcserélném a privát életem védelmével, tudjak nyugodtan megnézni egy meccset, elmenni sportolni, anélkül, hogy bárki szerinte fontos/életbevágó dolgot szeretne megosztani ÍRÁSBAN! Nincs notification, online státusz jelzése, elérhetőség mutatása. Nincs. Aki ezekkel szeretne játszogatni, az keressen másik partnert. Nem olvasom, nem azért, mert nem érdekel az illető, hanem mert akkor szeretném megnézni a leveleim, üzeneteim, amikor én szeretném. Akkor válaszolok, amikor tudok. Ennek megfelelően fogok kommunikálni.

Fontos dolog = hívás, nem fontos mehet üzenetbe. Nincs pénzed felhívni? -> cumi, nem volt mégsem annyira fontos. Ennyire egyszerű lesz. Régi példa: gyerekkoromban suliból hazaérve én ürítettem a családi postaládát, rendszeresen, mindig ugyanabban az időpontban.

Kicsit csapongó ez az iromány, de 2018-ban júliusában megérett ez a gondolat. GDPR az én részére.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://godlife.blog.hu/api/trackback/id/tr5414102531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása