Szakállas pályafutás kezdete

godlife 2017.04.27. 16:38

Úgy hozta a sors, hogy immáron több mint 6 hete nem borotválkoztam. Egyrészt az utazás alatt így nem volt rá gondom az olajozáson kívül (erről később), másrészt meg teljesen más megjelenést kölcsönöz. Újabb +10 év :D Most járunk valahol 45-47 körül.

A szakállnövesztéssel korábban csak problémám volt, bármennyire is volt divatos, nagyon férfias, karakteres, macerás. Szerintem még most is az, hogy elért egy bizonyos hosszt, amikor nem viszket, szúr, bök, stb. Nagy divat lett a szakáll, de nem álltam be a sorba, egészen addig, amíg a fodrászom nem ültette a fülembe az ötletet. Ezúton is kösz Norbi :D

Az első hetek tényleg kritikusak, úgy nézel ki mint egy bennszülött, az ismerősök is furcsa arcot vágnak, hogy megújul a fizimiska. Szögezzük le, a szakáll majdnem egy önálló "testrész, organizmus", mely külön életet él a testtől. Folyamatosan törődni kell vele, ápolni, kezelni. Olvastam én mindent, magyar és angol oldalakon, de odáig terjed a tudomány, hogy 4-5 héttől fordulj borbélyhoz. Hát fasza.

Azért beszereztem egy minőségibb olajat, hogy mégis nézzen ki valahogy, amíg be nem ülök a bőrfotelbe egy birkanyírásra. Olaj; enélkül full igénytelen lesz a szakáll, pamacsolni kell, hogy a bőr is kellően hidratált legyen alatta. Kenem ész nélkül, hogy értelmes megjelenést kölcsönözzön (nem mindig járok sikerrel).

1. felvonás
Meglátogattam a körúton a Nyugati környékén található aBorbély nevet viselő szalont. Nem szükséges bejelentkezés, ez most jót jelent vagy rosszat? Sokat kell várni? Kevés a vendég? Kicsivel 18:00 után érkezve 10 perc ücsörgés után máris a bőrfotelbe huppanhattam, néhány alap kérdés után kezdődjön a művelet. Részemről némi kételkedés volt, mert egy hölgy vett "kezelésbe". Nekem a borbély szakma az férfi munka, tradicionálisan. Najó, gondoltam, ő is meg tudja csinálni, de nekem nem autentikus az egész. Lehet hogy jól megtanulta, gyakorolta, viszont én nem erre vágyom. A 10 perces tevékenység mindössze egy kis igazítást, kiborotválást tartalmazott. Bevallom, többre számítottam. Se mosás, szárítás, olajozás, se kis hozzáértő gondos szavak, semmi! Futószalagon, mint a birkák. NEM ERRE VAN SZÜKSÉGEM! Nem dolgozott rosszul, csak egy ilyen szolgáltatásnál többet is adhatnának a vendégnek...

Eltelt néhány nap, ismét keszekusza az ábrázatom, lássuk a következő helyet: Black Sheep Barber
Ugyanúgy körút, de van bejelentkezés, menő design, férfi borbély!!! 18:20 tökéletes. 2.felvonás témája ez a hely lesz.

Tervezem, hogy végigpróbálom az összes barbershopot Budapesten, valamelyik csak beválik és törzshelyem lesz hetente. Hamarosan 2. felvonás.

slide01.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: borbély szakáll barbershop szakállkaland

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://godlife.blog.hu/api/trackback/id/tr8812458631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása