Testben itt

godlife 2017.04.26. 16:44

Néhány nap eltelt már, hogy ismét kis országunkban vagyok, de nem fizikai énem minden darabja máshol maradt. Jelentős része Gilin, egy aprócska szigeten. Órákat tudnék mesélni az utazásról, mely egyfajta ráébredés, megvilágosodás. Sajnos kettészakadtam.

A másik felem kb 12.000 km-re rejtőzik, egyszer újra egyesül. Amióta visszajöttem mindenkit kerülök, nincs hangulatom senkihez. Azt gondolom, hogy ez így is marad, mert a megszokott "balf@sz" felfogás nem változott meg. Visszavágyom, nem nehéz ezt kimondani. Mérhetetlen szabadság, jókedvűség volt a jellemző abban az időszakban. Ja és 5-6 kiló is lecsúszott. A rizs + hús + zöldség a legjobb kombó, olyan mintha diétáztam volna, közben meg mégsem :D

400-500 Ft-ból telekajáltam magam, ami kb 20.000 rúpia. A nullákkal rendesen meggyűlt a bajom :D A kint tartózkodásom néhány millióval megrövidített :D Egy mesevilág volt. Összefoglalni is nehéz. Hoztam egy halom souvenirt, de ki sem osztottam. Ennyire érdekel a dolog. Semennyire.

Ezt a bejegyzést is azért írom, hogy emlék maradjon egy olyan időszakról, amikor semmi sem számított, csak én. Készítem az új tetkót ennek apropóján. Szuper lesz, a fejemben már megvannak a főbb irányvonalak, csak le kell rajzoljam.

Egyúttal tervezem a következő utazást is, mely egy még távolabbi hely.

i <3 asia :)

csak a címszavak: qatar, doha, kualalumpur, lombok, taxihiéna, senggigi, kokusz, gilitrawangan, fastboat, szabadság, szabadság, kuda, salamatmalam, bali, seminyak, naplemente, feltöltődés, csodálat, alázat, béke, türelem, tanulás, felfedezés, kuta, airasia, boldogság, nyugalom, napsütés, bintang, indonézia ...

szerelem...

 

Címkék: utazas kepnelkul enenenenen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://godlife.blog.hu/api/trackback/id/tr1412456403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása