annnnnyiszor

godlife 2018.02.11. 20:43

... szólnék a mellettem bringára pattanóknak, de megtanultam, hogy nem basztatom az edzőtársakat. DE! Itt azért leírom. Minden esetben min 60 percet tekerek a kedvenc gépemen napszaktól, kedvtől mindenkitől függetlenül. Ezalatt az 1 óra alatt mindkét oldalamon 5-6 ember cserélődik! Ezért kár ráülni és összekoszolni :D

Rengeteg típust megfigyeltem, miközben én a monoton zenére szelem a kilométereket. Legjellemzőbb a pár perce felülök gyúrás előtt 2-es fokozaton :D Mindegyik delikvenst bemutatnám Bunnynak személyesen, micsoda izgalmas beszélgetések születnének. A legtöbbeknek egyszerűen nincs kitartásuk az aerob mozgásokhoz vagy szimplán nincsenek tisztában a biológiával. 10 perc tekerés után rááll a mérlegre, mered a Nyugati Pályaudvarra, de mégis mit vár? Az eredményt? Hát a vonat előbb megjön :D

Ugyanúgy nem szólok bele, mint mások étkezési szokásaiba, ez ételeik megválasztásába. Jobb a békesség, nem kell ide az észosztás.

Ezen a héten 30+25+25+30+25=25=160 km-t nyomtam le, nem is olyan rossz. Kijelölöm célnak a 200 km-t :))))

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://godlife.blog.hu/api/trackback/id/tr8313657002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása