úúúúúj májat kérek

godlife 2018.02.19. 14:55

Baszkikám, ezt a hétvégét is túléltük.

Már pénteken bontogattam a szárnyaim, hogy szombatra megalapozzam a megalapoznivalót :D 2 éve voltam utoljára Borjour Magnumon, nem hiányzott. A kifinomult ízlésemet csak elrontani akarja 1-1 ilyen rendezvény, de kapott így is esélyt. Főleg, hogy nem is én vettem a belépőt. Ilyen úriasan, megfelelő stratégiával az igazi berúgni. Szerintem több vizet ittam, mint bort, így is lecsúszott sokszor 2-3 cent. Előtört a mindenkivel flörtölős énem. Kac-kac :D

Éreztük, hogy itt nem terem több babér, tovább lehet tipegni egy lazább eseményre. Szakadó hóban, borvirágos arccal és egy nagy csokor virággal toppantunk be Erus szülinapjára. Férfiasan felzabáltunk minden szendvicset és minden pálinkásüveg kiürítettünk. Kecskére káposztát tipikus esete. Egy életre emlékezni fog erre az estére.

Innentől csak címszavak:
4 taxi, hellobaby, camparisoda, deminek, szarzene, lötyögés, vip, többetérazórámmintafizetésed :DDD uncsiabuli, mileszvelünkholnap, maradjuk, nemaradjunk, vegyükakabátot, EXIT.

Latyak, sár, latyak, hó, 4-6, ágybanvagyunk, mindenkirály.

Csak ne lettem volna másnapos.

Nem szabad ennyit inni, mert így jár az ember. Ma azért a teremben szétpumpálom a súlyokat.

Mindjárt utazás.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://godlife.blog.hu/api/trackback/id/tr6713682156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása