Dátumok

godlife 2017.07.29. 12:14

Rég nem volt bejegyzés, de ettől még élek :D

Dátumok és én; én és a dátumok. Valami megrögzöttség van ebben, mánia, el nem engedés, fontosság. Egyelőre nem jöttem rá, de a számok világa mindig is elragadott, így a dátumok, nevezetes alkalmak is egyfajta misztikummal rendelkeznek.

Külön kitérnék most a horoszkópra és ennek kapcsán meg is emlékezem egy személyről, mert a kettő szorosan összefügg.

Régebben többet foglalkoztam a horoszkóppal, különösen a sajátommal, mindent tudni akartam arról, hogy a születés időpontja milyen tulajdonságokat rejt, miket örökít az emberbe. Néhány napja már az oroszlán időszakában járunk, ezért is keletkezik ez a bejegyzés.

Mára: "A Nap és a Mars az Oroszlán jegyében áll. Feszült hetet tudhat maga mögött, ma csak pihennie kellene. Egy jó könyv, olvasgatással töltött délután - ez gyógyír lehet a lelkének.". -pihenek majd a sírban :D

Életem két meghatározó emberének a horoszkópja is oroszlán: Édesapámé és Vikié. A megemlékezés előbbinek szól, mert a születésnapja nemrég volt/lenne/van. 55 éves, amiből 14 jutott nekem, de én sem gondoltam, hogy a mindennapjaimnak még része lesz. Ő a tipikus oroszlán, nem is én!

Dátumok és én egy örök körforgás, egy végtelen ciklus, egy olyan folyamat, mely mindig bővül és még nagyobb érzelmeket

gyűrűz magába.

 

Címkék: énképzet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://godlife.blog.hu/api/trackback/id/tr6412698267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása